RO HU EN

Recepția comenzii

Dacă se constată că coletul este deteriorat înainte de preluarea acesteia, sau prezintă violarea integrităţii acestuia, refuzaţi preluarea acestuia şi solicitaţi consemnarea acestui lucru într-un proces verbal de către curierul GLS. Dacă totuşi doriţi să preluaţi coletul verificaţi conţinutul acestuia, integritatea produselor în faţa curierului iar eventualele diferenţe cantitative, deteriorări calitative să fie consemnate într-un proces verbal, şi solicitaţi o copie a acestuia, urmând să ne informaţi telefonic sau prin e-mail despre aceste eveniment – de altfel rar, dar posibil. Dacă se dovedeşte la desfacerea ambalajului, că marfa comandată nu corespunde cantitativ vom livra pe cheltuiala noastră produsul care a lipsit din colet.

Dacă se constată o deficiență calitativă faţă de descrierea produselor/fotografie de prezentare din comanda lansată, asigurăm despăgubirea 100% a cumpărătorului, fără a reține costul transportului. Cu toate acesta trebuie menţionat că produsele confecţionate din pietre naturale/alte materiale naturale pot prezenta uşoare diferenţe de nuanţă, aspect faţă de fotografia de prezentare a produsului. Pentru a asigura satisfacţia deplină a cumpărătorului şi a evita asemenea probleme fiecare colet înainte de expediere este verificat din nou şi conţinutul lui este fotografiat pentru a putea fi folosit ulterior pentru rezolvarea unor eventuale reclamaţii.

Orice deteriorare sau lipsă constatată la preluarea mărfii trebuie specificată în procesul verbal de constatare încheiat cu ocazia livrării între cel care predă şi cel care primeşte marfa!

Nu ne asumăm responsabilitatea pentru eventualele deteriorări sau lipsuri constatate ulterior!

Dreptul de proprietate

Vânzătorul deţine dreptul de proprietate al mărfii până la plata integrală a acesteia. În cazul comenzilor greşite, neacceptate, returnate cu toate că au fost plătite în prealabil produsul va fi preluat în custodie şi păstrat timp de 60 zile. În acest timp dacă încercările de a contacta proprietarul nu dau rezultate marfa se consideră abandonată şi se va repune în stoc spre revânzare. După 60 de zile de la realizarea returului orice drept asupra bunurilor devine nulă.

În cazul în care proprietarul acestor bunuri declarate abandonate ne contactează în maximum 6 luni îsi va primi produsele – cu suportarea noilor taxe de transport - dacă ele sunt disponibile în stoc  sau va beneficia de un cupon valoric egal cu valoarea bunurilor plătite şi neridicate de acesta, din care se scad taxele de retur. După 6 luni de zile nu se va ţine evidenţa produselor abandonate, ele reîntrându-se definitiv în stoc fizic şi valoric conform legii contabilităţii în vigoare.

Newsletter

Compară produse

Nu aveți nici un produs la comparare.