RO HU EN

Garanția de returnare 30 zile

Returnarea produsuluidreptul la renunțare/garanția de returnare

În baza legii 365/2002 privind comerțul electronic și Legea 51/2003 pentru aprobarea OG 130/2000 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanță, la înregistarea unei comenzi, software-ul magazinului online va trimite o informare automată cumpărătorului despre preluarea comenzii. Această informare nu este considerată contract încheiat între vânzător şi cumpărător. Doar semnalează înregistrarea şi transmiterea către angajatul abilitat ale intenţiei de cumpărare.

În condiţia în care cumpărătorul nu primeşte această informare în 24 de ore, vor înceta obligaţiile de ofertare ale acestuia.

Vânzătorul oferă posibilitatea cumpărătorului de a-şi retrage comanda pe cale electronică până la expedierea propriu zisă a coletului. La începerea onorării comenzii cumpărătorul este informat prin e-mail sau prin telefon despre termenul de livrare preconizat, respectiv despre începerea onorării, din acest moment cumpărătorul are posibilitatea de a renunţa la comandă personal prin serviciul de relaţii cu clienţii, dar numai în formă scrisă.

Comanda poate fi modificată deasemenea doar în scris prin e-mail sau fax.

După primirea produselor comandate conform :

"Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului." Art. 4,b Cap. 1, ORDONANTA nr. 130 din 31 august 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță. - Însă clienții Kolok Design srl pot returna produsele cumpărate, în ambalajul original și în stare perfectă, în termen de 30 zile lucrătoare de la primirea produselor, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv, deoarece noi credem în calitatea produselor noastre, astfel dvs. puteţi cumpăra fără nici un risc.
 
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind orice serviciu de curierat la următoarea adresă de corespondență:

Nu sunt acceptate coletele retur cu plata ramburs sau coletele retur fără o notificare scrisă înainte de livrare. Ca răspuns la această notificare veți primi un număr de înregistrare retur care trebuie trecut pe colet / AWB.

Kolok Design srl va înapoia contravaloare comenzii în cel mult 30 de zile de la data primirii returului de produse.
Obiectivul nostru este de a realiza returul banilor în maxim 3 zile de la primirea returului. 
Suma înapoiată va fi diminuată cu cheltuielile de ambalare și transport .

În cazul retururilor parțiale ale unor comenzi (chiar multiple) în care s-au aplicat discounturi preferențiale, discounturi de volum, vouchere valorice de reducere se va proceda la anularea tuturor discounturilor aplicate și contravaloarea produselor păstrate de cumpărător va fi calculată la prețul de listă aplicând condițiile de vânzare standarde și se va returna diferența față de suma plătită diminuată cu costul transportului.
De expl. dacă cumpărătorul comandă produse ăn valoare de 400 lei la preț de catalog și beneficiază de 10% reducere( cumpărătorul plătind astfel 360 lei firma noastră suportând costul transportului și a ambalării de 19 lei ) și cumpărătorul va returna produse la valoare de catalog de 300 lei atunci după anularea discounturilor se va considera că a păstrat produse in valoare de 100 de lei și  va beneficia de returul sumei de 260 de lei diminuat cu 19 lei valoarea transportului și a ambalării adică 241 de lei. Acest principiu se aplică deoarece prin retur valoare cumpărăturii reale nu se mai încadrează în condițiile de discount aplicate inițial astfel aplicarea reducerilor nu se justifică pentru valori mai mici de achiziție.
În cazul returului total al unei achiziții se va returna valoarea plătită de client  diminuat cu costul ambalării și transportului
În cazul retururilor parțiale sau totale trebuie returnate inclusiv cadourile primite. (Aceste reguli au trebuit să fie introduse pentru a ne proteja de cei care doreau să profite de faptul că la fiecare comandă oferim și un cadou astfel au lansat comenzi consecutive returnând consecutiv comenzile dar pastrând cadourile, încercând să-și facă rost de bijuterii neplătite, sau comandau mai multe bijuterii decât aveau nevoie, beneficiind de discounturi de volum sau alte reduceri "onomastică, voucher newsletter, etc" după care returnau o parte însemnată de produse fără de care inițial nu puteau beneficia de reducerile substanțiale însă dorind să păstreze aceste avantaje după retur parțial). 

Plata se efectuează în contul bancar specificat de către cumpărător la solicitarea returului.

Termenii și condițiile prezentate respectă legea în vigoare: Legea 365/2002 privind comerțul electronic și Legea 51/2003 pentru aprobarea OG 130/2000 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanță.

Cumpărătorul nu poate pretinde nici un fel de daune – morale sau materiale – peste valoarea sumelor plătite pentru comanda/comenzi.

Produsele vor fi returnate însoțite de toate accesoriile, ambalajul original, ambalajul de protecţie și documentele primite la cumpărare. Produsele returnate trebuie să aibă aspectul identic cu cel avut la primirea lor sau să nu prezinte urme ale unor operațiuni interzise de producător sau furnizor (forțarea sistemelor de închidere, curăţarea lor cu materiale care au avut un efect abraziv asupra produselor, curăţate cu diferite produse nerecomandate etc.)
Aceste operațiuni interzise sunt cuprinse în condițiile de garanție, însă fără a constitui o înşirare exhaustivă.

În cazul în care produsele returnate prezintă urme de uzură, lovituri, zgârâieturi, accesorii lipsă, urme de ruj, fard, pudră de machiaj, lac sau de diverse produse de întreţinere neconforme cu instrucțiunile de utilizare, ne rezervăm dreptul de a decide asupra acceptării returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului în funcție de prejudiciile aduse (sumă care e menită să acopere costul readucerii produsului la starea iniţială). Pentru documentarea acestor stări de retur neconforme cu starea în care s-au livrat produsele se va întocmi un proces verbal documentat cu probe (fotografii, alte probe materiale sau de orice natură, inclusiv mărturii, expertize etc)

Cumpăratorul nu poate cere înlocuirea bijuteriei din motivul căderii pietrelor.

În situația unor returnări repetate, abuzive, ne rezervăm dreptul de a refuza returul.

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.

În cazul unor conflicte între condițiile de vânzare prezentate pe site și prevederile Legii 365/2002 privind comerțul electronic și Legii 51/2003 pentru aprobarea OG 130/2000 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanță se vor aplica prevederile legale – astfel ca dreptul consumatorilor să nu sufere nici o știrbire.

Newsletter

Compară produse

Nu aveți nici un produs la comparare.