RO HU EN

Condiții de cumpărare


Alegerea produsului

Cumpărătorul are posibilitatea să aleagă şi să comande produsele magazinului. Cumpărătorul poate vizualiza detaliile produsului ales, făcând click pe acesta. Dacă doreşte să cumpere, trebuie să pună produsul dorit într-un coş virtual, apăsând butonul „Adaugă în coş”.

Dacă v-ar interesa un produs care nu se află în stoc este indicat să-l puneţi în „Lista de dorințe” - Wish list. În momentul în care aceasta va deveni disponibil vă vom anunţa printr-un e-mail. Adăugarea unui produs în „Lista de dorințe” nu implică nici o obligaţie din partea Dvs., nu înseamnă precomandă fermă ci doar un interes manifestat pentru un anumit produs. Făcând click pe butonul „Coșul meu” veţi găsi produsele puse de Dvs. în coş în cursul cumpărăturii, respectiv valoarea finală a facturii fără costul de transport care va fi adăugat în funcţie de modalitatea de livrare aleasă într-o fază ulterioară. Aici poate fi verificată corectitudinea comenzii, cu atenţie deosebită la preţuri şi cantităţi, cantităţile pot fi modificate, corectate, şterse după dorinţă. Coşul actualizează automat totalul comenzii apăsând butonul "Actualizează coșul". Ştergerea produsului din coş poate fi realizată prin apăsarea butonului înlăturare – ”elimină produsul ”. După vizualizarea conţinutului coşului cumpărătorul poate continua cumpăraturile apăsând butonul „Continuă cumpărăturile”, poate goli coșul de cumpărături apăsând butonul "Golește coșul de cumpărături", sau poate finaliza comanda apăsând butonul „Finalizează comanda”

Lansarea comenzii

Dacă consideraţi corecte cantităţile produselor din coş, nu doriţi să alegeţi alte produse, acceptaţi preţurile lor, aţi verificat totalul şi aţi decis să cumpăraţi produsele respective, atunci trebuie să faceţi click pe butonul "Finalizează comanda". După aceasta aveţi posibilitatea de a vă autentifica, de vă înregistra ca şi client nou, sau de a cumpăra fără a vă înregistra. Logarea se poate face și prin contul de Facebook, Likedin sau Google+. Menționăm că Kolok.ro va avea acces doar la numele și adresa Dvs de email.
Comanda minimă este de 50 lei.
Dacă aţi mai cumpărat din magazinul nostru, atunci vă rugăm să întroduceţi adresa de e-mail şi parola specificate la înregistrare. Dacă doriţi să vă înregistraţi ca şi client nou, atunci vă rugăm să întroduceţi datele personale necesare pentru cumpărare, care vor fi salvate în sistem şi la următoarea achiziţie/vizită trebuie doar să vă autentificaţi. Dacă doriţi să cumpăraţi fără să vă înregistraţi, trebuie să specificaţi numele dvs., adresa de facturare şi de livrare şi un număr de telefon la care vă putem contacta. 
Tot aici puteţi valorifica /dacă deţineti/ un voucher promoţional care vă dă dreptul la reduceri suplimentare.
La pasul următor puteţi să alegeţi modalitatea de livrare (livrare prin curier), respectiv modul de plată (ramburs, card bancar, transfer bancar, ). Dacă sunteţi de acord cu conţinutul comenzii, atunci faceţi click pe butonul Finalizează comanda. După aceasta prin validarea căsuţei de validare de acord cu condiţiile de vânzare precum şi prin apăsarea butonului „Plasează comanda”.

Prețurile, informațiile afișate în acest magazin

Preţurile sunt valabile în momentul comenzii, fiind afişate lângă produsele magazinului nostru. Preţurile afişate sunt preţuri brute, conţin TVA, dar nu conţin taxa de transport. Taxa de transport se va calcula pe parcursul procesului de checkout, înainte de finalizarea comenzii. La comenzile cu livrare în România, care depăşesc valoarea de 250 lei costul de ambalare şi transportul (în valoare de19 de lei) este suportat de vânzător.

Costurile de transport sunt afișate la condiţiile de cumpărare. În situaţia în care apar erori sau nereguli la produse sau preţuri, ne menţinem dreptul la corectarea acestora. În astfel de situaţii, după evaluarea, respectiv corectarea erorii, cumpărătorul este informat despre modificări. 

Kolok Design srl face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor de pe acest site. Rareori acestea pot conţine mici inadvertenţe: fotografia are caracter informativ şi poate conţine accesorii neincluse în seturile standard, unele specificaţii sau preţul, pot fi modificate de către producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Toate promoţiile prezente în site sunt valabile în limita stocului. Vă stăm oricând la dispoziţie pentru eventuale clarificări.

Cumpărătorul are posibilitatea să-şi reconfirme încă odată comanda, sau oricare dintre părţi poate renunţa la aceasta. În cazul comenzilor plătite online preţurile rămân ferm cele din momentul chek out-ului.
Fotografiile au un rol informativ, ele nefiind contractuale. Pietrele semipreţioase sunt materiale naturale şi ele pot diferi ca aspect, culoare, de la un produs la altul. Deasemenea în funcţie de lumina mediului ambiant, fundal ele pot avea o strălucire, nuanţă diferită.

Newsletter

Este în interesul Dvs. să vă abonați la newsletter: primiți înștiințări cu promoții, cu lichidări de stoc, despre noile loturi de bijuterii sau oferte promoţionale personalizate.

Prelucrarea comenzii

Prelucrarea comenzii se face în 3-4 zile.
În e-mail-ul de confirmare veţi primi numărul de AWB al coletului cu care v-a fost expediat coletul, putând să-l verificaţi starea acestuia pe site-ul GLS.

Posibilitatea corectării erorilordatelor de livrare /cumpărător

Corectarea datelor de intrare/facturare se poate face după de finalizarea comenzii prin apăsarea butonului "Editează coșul dumneavoastră.

Confirmare

La fiecare comandă trimitem o confimare prin e-mail. În urma lansării comenzii veţi primi un e-mail automat despre primirea comenzii şi (ulterior) unul despre momentul preconizat pentru livrare. 

Realizarea comenzii

Dacă nu putem onora comanda din stoc deoarece produsele contractate nu ne stau la dispoziţie, vom informa beneficiarul asupra unui termen estimat de livrare. Beneficiarul poate renunța unilateral la comandă chiar înainte de livrare, fără penalități și fără invocarea unui motiv.

În acest sens trebuie să informeze în scris vânzătorul. 
După livrare timp de 30 zile cumpărătorul (persoană fizică) are dreptul legal de returnare a produselor cu suportarea cheltuielilor de transport.

Condiții de plată

 1. Plata numerar/ramburs
     
     În acest caz veți plăti integral valoarea facturată, inclusiv taxe de transport, agentului de curierat care vă livrează comanda. 

2. Plata online cu cardul

    Se poate efectua plata online cu card în condiții de siguranță deplină. 
    Pentru asigurarea securității tranzacțiilor Kolok.ro folosește platforma Euplătesc.ro și PayPal
    Nu sunt percepute niciun comision suplimentar pentru tranzacții.

3. Plata prin transfer bancar 

Cont bancar in lei: 
RO39BTRL02701202M44906XX  Banca Transilvania Suc. Tg-Mures 

Transport

La comenzile cu livrare în România, care depăşesc valoarea de 250 lei transportul este GRATUIT.

Transportul şi livrarea produselor comandate se face cu ajutorul curieratului GLS.  

Termenul de livrare vă este comunicat în e-mailul de confirmare a comenzii. Pentru produsele aflate în stoc livrarea se face în 3-4 zile de la confirmarea comenzii, aceasta ajungând la cumpărătorii din România de regulă în max 5 zile de la lansarea comenzii dar în condiţii optime a doua zi este livrat la cumpărător.

Aveţi posibilitatea de a stabili o altă dată a livrării prin e-mail.

Taxe de ambalare şi transport și timp aproximativ de livrare:

 Curierat Rapid GLS

  • România -  19 RON – 3-4 zile
    La comenzile care depășesc valoarea de 250 RON - LIVRARE GRATUITĂ
  • Ungaria: 56 RON - 5-6 zile
    La comenzile care depășesc valoarea de 285 RON - LIVRARE GRATUITĂ
  • În Uniunea Europeană: 75 RON - 6-9 zile 
    La comenzile care depășesc valoarea de 450 RON - LIVRARE GRATUITĂ

  • În afara UE: 379 RON - 6-9 zile 
    La comenzile care depășesc valoarea de 1000 RON - LIVRARE GRATUITĂ

Recepția produselor comandate

Dacă se constată că coletul este deteriorat înainte de preluarea acesteia, sau prezintă violarea integrităţii acestuia, refuzaţi preluarea acestuia şi solicitaţi consemnarea acestui lucru într-un proces verbal de către curierul GLS. Dacă totuşi doriţi să preluaţi coletul verificaţi conţinutul acestuia, integritatea produselor în faţa curierului iar eventualele diferenţe cantitative, deteriorări calitative să fie consemnate într-un proces verbal, şi solicitaţi o copie a acestuia, urmând să ne informaţi telefonic sau prin e-mail despre aceste eveniment – de altfel rar, dar posibil.

Dacă se constată o deficiență calitativă faţă de descrierea produselor/fotografie de prezentare din comanda lansată, asigurăm despăgubirea 100% a cumpărătorului, fără a reține costul transportului. Cu toate acesta trebuie menţionat că produsele confecţionate din pietre naturale/alte materiale naturale pot prezenta uşoare diferenţe de nuanţă, aspect faţă de fotografia de prezentare a produsului. Pentru a asigura satisfacţia deplină a cumpărătorului şi a evita asemenea probleme fiecare colet înainte de expediere este verificat din nou şi conţinutul lui este fotografiat pentru a putea fi folosit ulterior pentru rezolvarea unor eventuale reclamaţii.

Orice deteriorare sau lipsă constatată la preluarea mărfii trebuie specificată în procesul verbal de constatare încheiat cu ocazia livrării între cel care predă şi cel care primeşte marfa!

Nu ne asumăm responsabilitatea pentru eventualele deteriorări sau lipsuri constatate ulterior!

Dreptul de proprietate

Vânzătorul deţine dreptul de proprietate al mărfii până la plata integrală a acesteia. În cazul comenzilor greşite, neacceptate, returnate cu toate că au fost plătite în prealabil produsul va fi preluat în custodie şi păstrat timp de 60 zile. În acest timp dacă încercările de a contacta proprietarul nu dau rezultate marfa se consideră abandonată şi se va repune în stoc spre revânzare. După 60 de zile de la realizarea returului orice drept asupra bunurilor devine nulă.

În cazul în care proprietarul acestor bunuri declarate abandonate ne contactează în maximum 6 luni îsi va primi produsele – cu suportarea noilor taxe de transport - dacă ele sunt disponibile în stoc  sau va beneficia de un cupon valoric egal cu valoarea bunurilor plătite şi neridicate de acesta, din care se scad taxele de retur. După 6 luni de zile nu se va ţine evidenţa produselor abandonate, ele reîntrându-se definitiv în stoc fizic şi valoric conform legii contabilităţii în vigoare.

Returnarea produsuluidreptul la renunțare/garanția de returnare

În baza legii 365/2002 privind comerțul electronic și Legea 51/2003 pentru aprobarea OG 130/2000 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanță, la înregistarea unei comenzi, software-ul magazinului online va trimite o informare automată cumpărătorului despre preluarea comenzii. Această informare nu este considerată contract încheiat între vânzător şi cumpărător. Doar semnalează înregistrarea şi transmiterea către angajatul abilitat ale intenţiei de cumpărare.

În condiţia în care cumpărătorul nu primeşte această informare în 24 de ore, vor înceta obligaţiile de ofertare ale acestuia.

Vânzătorul oferă posibilitatea cumpărătorului de a-şi retrage comanda pe cale electronică până la expedierea propriu zisă a coletului. La începerea onorării comenzii cumpărătorul este informat prin e-mail sau prin telefon despre termenul de livrare preconizat, respectiv despre începerea onorării, din acest moment cumpărătorul are posibilitatea de a renunţa la comandă personal prin serviciul de relaţii cu clienţii, dar numai în formă scrisă.

Comanda poate fi modificată deasemenea doar în scris prin e-mail sau fax.

După primirea produselor comandate conform :

"Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului." Art. 4,b Cap. 1, ORDONANTA nr. 130 din 31 august 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță. - Însă clienții Kolok Design srl pot returna produsele cumpărate, în ambalajul original și în stare perfectă, în termen de 30 zile lucrătoare de la primirea produselor, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv, deoarece noi credem în calitatea produselor noastre, astfel dvs. puteţi cumpăra fără nici un risc. 

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind orice serviciu de curierat, la următoarea adresă de corespondență:

Nu sunt acceptate coletele retur cu plata ramburs sau coletele retur fără o notificare scrisă înainte de livrare. Ca răspuns la această notificare veți primi un număr de înregistrare retur care trebuie trecut pe colet / AWB.

Kolok Design srl va înapoia contravaloare comenzii în cel mult 30 de zile de la data primirii returului de produse.
Obiectivul nostru este de a realiza returul banilor în maxim 3 zile de la primirea returului. 
Suma înapoiată va fi diminuată cu cheltuielile de ambalare și transport .

În cazul retururilor parțiale ale unor comenzi (chiar multiple) în care s-au aplicat discounturi preferențiale, discounturi de volum, vouchere valorice de reducere se va proceda la anularea tuturor discounturilor aplicate și contravaloarea produselor păstrate de cumpărător va fi calculată la prețul de listă aplicând condițiile de vânzare standarde și se va returna diferența față de suma plătită diminuată cu costul transportului.
De expl. dacă cumpărătorul comandă produse ăn valoare de 400 lei la preț de catalog și beneficiază de 10% reducere( cumpărătorul plătind astfel 360 lei firma noastră suportând costul transportului și a ambalării de 19 lei ) și cumpărătorul va returna produse la valoare de catalog de 300 lei atunci după anularea discounturilor se va considera că a păstrat produse in valoare de 100 de lei și  va beneficia de returul sumei de 260 de lei diminuat cu 19 lei valoarea transportului și a ambalării adică 241 de lei. Acest principiu se aplică deoarece prin retur valoare cumpărăturii reale nu se mai încadrează în condițiile de discount aplicate inițial astfel aplicarea reducerilor nu se justifică pentru valori mai mici de achiziție.
În cazul returului total al unei achiziții se va returna valoarea plătită de client  diminuat cu costul ambalării și transportului
În cazul retururilor parțiale sau totale trebuie returnate inclusiv cadourile primite. (Aceste reguli au trebuit să fie introduse pentru a ne proteja de cei care doreau să profite de faptul că la fiecare comandă oferim și un cadou astfel au lansat comenzi consecutive returnând consecutiv comenzile dar pastrând cadourile, încercând să-și facă rost de bijuterii neplătite, sau comandau mai multe bijuterii decât aveau nevoie, beneficiind de discounturi de volum sau alte reduceri "onomastică, voucher newsletter, etc" după care returnau o parte însemnată de produse fără de care inițial nu puteau beneficia de reducerile substanțiale însă dorind să păstreze aceste avantaje după retur parțial). 

Plata se efectuează în contul bancar specificat de către cumpărător la solicitarea returului.

Termenii și condițiile prezentate respectă legea în vigoare: Legea 365/2002 privind comerțul electronic și Legea 51/2003 pentru aprobarea OG 130/2000 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanță.

Cumpărătorul nu poate pretinde nici un fel de daune – morale sau materiale – peste valoarea sumelor plătite pentru comanda/comenzi.

Produsele vor fi returnate însoțite de toate accesoriile, ambalajul original, ambalajul de protecţie și documentele primite la cumpărare. Produsele returnate trebuie să aibă aspectul identic cu cel avut la primirea lor sau să nu prezinte urme ale unor operațiuni interzise de producător sau furnizor (forțarea sistemelor de închidere, curăţarea lor cu materiale care au avut un efect abraziv asupra produselor, curăţate cu diferite produse nerecomandate etc.)
Aceste operațiuni interzise sunt cuprinse în condițiile de garanție, însă fără a constitui o înşirare exhaustivă.

În cazul în care produsele returnate prezintă urme de uzură, lovituri, zgârâieturi, accesorii lipsă, urme de ruj, fard, pudră de machiaj, lac sau de diverse produse de întreţinere neconforme cu instrucțiunile de utilizare, ne rezervăm dreptul de a decide asupra acceptării returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului în funcție de prejudiciile aduse (sumă care e menită să acopere costul readucerii produsului la starea iniţială). Pentru documentarea acestor stări de retur neconforme cu starea în care s-au livrat produsele se va întocmi un proces verbal documentat cu probe (fotografii, alte probe materiale sau de orice natură, inclusiv mărturii, expertize etc)

Cumpăratorul nu poate cere înlocuirea bijuteriei din motivul căderii pietrelor.

În situația unor returnări repetate, abuzive, ne rezervăm dreptul de a refuza returul.

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.

În cazul unor conflicte între condițiile de vânzare prezentate pe site și prevederile Legii 365/2002 privind comerțul electronic și Legii 51/2003 pentru aprobarea OG 130/2000 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanță se vor aplica prevederile legale – astfel ca dreptul consumatorilor să nu sufere nici o știrbire.

În cazul unor livrări în afara României se vor aplica legile fiscale și prevederile legale referitoare la protecția consumatorilor valabile pe teritoriul României respectiv al Uniunii Europene.

Cumpărătorul  prin finalizarea comenzii declară că nu este minor şi a citit, a înțeles și a acceptat condiţiile comerciale şi de garanție de pe acest site.

Mai multe informaţii despre bijuterii şi la ce trebuie să fiţi atenţi când cumpăraţi bijuterii veţi găsi în Ghidul următor realizat de ANPC

 

Newsletter

Compară produse

Nu aveți nici un produs la comparare.